搜尋此網誌

2014年7月27日星期日

Day 4 of 8 (台東縣)[綠島鄉] ─ [卑南鄉] (追蹤篇)

2014年6月4日 (星期三) 初時天色陰暗,後轉天晴

今天在綠島最後一天。早上如常到用餐區食早餐,但早餐未食完就遇上停電。停電不只是在用餐區,也不只在民宿。而是整個綠島。我們回到房間休息了一會,因為房間內也開始悶熱,所以便Check-out離開民宿。行李就有勞民宿送到碼頭了。

綠島幸福月光民宿 ─ 雙人房
這房間的浴室也不是乾濕分離設計。

09:15,民宿開了約十幾分鐘車便到達碼頭。但我們所乘的渡輪是10:30的航班。所以我們襯有時間便在附近看看一些住宿點,以便介紹一下給朋友作參考。

9號精品渡假村
這渡假村很近碼頭,基本上可以自己拖著行李由碼頭步行到渡假村Check-in。但到綠島大街就要再走一段路,到其他的景點就有一段距離。

北緯22度民宿
如果再有機會來綠島,北緯22度民宿可能是1733的首選。最大的原因可能是因為民宿主人會帶客人到他的浮潛秘點。

潛水活動接送車

潛水活動遊艇
在綠島,水上活動除了浮潛之外還有深潛啊!你,有沒有興趣來一探綠島的水下景色啊?

好快,我們便由(台東縣)外島[綠島鄉]返回(台東縣)[富崗里]富崗漁港。1733在綠島上船前已經先打電話給幾天前由民宿送我們到富崗漁港的小黃司機,約定他在富崗漁港接我們到(台東市)[岩灣區]格上租車公司。

韓國出產九人車
原來格上租車台東台就在台東火車站附近。由火車站步行到格上租車估計就算拖著行李的話也只需10分鐘而已。

辦妥租車及取車手續後,我們特意要求看看這一輛韓國出產的九人車。尤其是團友就更特別留心車內的空間,不知是不是團友在明年會打算帶團到韓國玩?

京典鮮魚湯
取了車,已經是中午12時有多了,今天未吃完早餐已經停電,所以是時候要醫肚啊!選擇在京典鮮魚湯食午餐,是一如平常一樣,純粹是在店舖的附近有停車的地方而已。

京典午餐
午餐消費:195台幣(51元)
雞肉飯(小),30台幣(8元)。
燙地瓜葉,30台幣(8元)。
鱸魚肉湯,75台幣(20元)。
燒肉飯(大)+油豆腐+貢丸,40台幣(11元)。
煎何包蛋兩隻,20台幣(5元)。

1733真想不到,這一碗鱸魚肉湯可以是如此鮮甜啊!另外,雞蛋真是有蛋味的啊!

其實吃了這一餐已經飽,但團友希望可以吃一點甜品,所以我們便到我們熟識的85度C去。

85度C午間小點
為何團友要來吃甜品?原來是要來買一個生日蛋糕給1733。左面的就是我的生日蛋糕啊!團友,謝謝你啊!

13:40@台東第一個景點。

台東森林公園
入場費用:免費入場

協力電動單車

鷺鷥湖全境照片

琵琶湖

海濱公園全境照片
1733建議大家到台東森林公園遊玩,最好的遊樂方式就是租用單車。原因是這一個公園著實是很大啊!

15:30,離開台東森林公園。跟著開了差不多1個小時的車,到了第二個景點 ─ 登仙橋休憩區。

登仙橋休憩區

登仙
我們在登仙橋休憩區只逗留了幾分鐘,原因是當地鄉委會有員工正在把台灣獼猴趕回山上去。所以我們不好打擾了他們的工作啊!

我們本打算先到民宿Check-in,休息一會才到富崗漁港食晚飯。但最後我們是先食晚飯才到民宿。

美娥海產

旗魚+鮪魚生魚片

大家飲杯.....汽水

九層塔炒海瓜子

芹菜炒曼波魚

蒜頭炒龍鬚菜

海鮮湯
晚餐消費:1,190台幣(313元)
為何1733會懂得到這一間海鮮店用餐?

主要是多得花蓮邊界花東民宿主人的介紹啊!說實在的,如果你曾經經過台東富崗而沒有到過美娥餐廳用海鮮的話,1733只可以說:『你走寶了!』

飽食之後,大約開了15分鐘車便到(台東縣)[卑南鄉]海天11線民宿。

山海景雙人房301號

全日走117公里
全程共走了117公里

今天加汽油費用1,407台幣(449港元)
汽油總消費1,407台幣(449港元)


按下面的連結,可以直接到相關的Blog。 











29 則留言:

  1. 老板,最近好嗎? 呢個網誌都似乎唔多好用喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 老板?正喎。
      [最近好嗎?]
      忙到死呀!好想快D退休唔洗做呀!
      [呢個網誌都似乎唔多好用喎!]
      你指係blogspot?可能係用唔慣既關係啦!

      刪除
    2. 你個blog乜野都無,去你度想留言都無從入手。
      今年你去左幾多次自駕遊呢?

      刪除
  2. 去左沙巴同韓國,呢個月尾會去巴里島,全部自駕。 我都覺呢度唔太好玩,想大家好似以前咁互動吓都好難,你回覆左我個留言我都唔知。

    回覆刪除
    回覆
    1. 韓國?明年我都plan去韓國自駕喎。有無料呀?
      [我都覺呢度唔太好玩,想大家好似以前咁互動吓都好難]
      都唔係嘅,用多D就會慣架喇!
      [你回覆左我個留言我都唔知。]
      呢樣我可以話比你知,原因係你無留意在留言的右下角,無tick選通知我,所以你收唔到電郵通知囉。

      刪除
  3. 韓國自駕遊有問題,除時問我, NO PROBLEM! 話時話,呢排我經常去大埔墟市場買餸, 您就好啦,住咁近,呢度啲野又多又平。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好難搵你架,你個blog又乜都無,想搵你都唔知在那一處留言。留左,你都唔知睇唔睇到啦!
      想問下你,以前你留過比我既電話,仲有無用。有用我就whatsApp你。
      我平時無在大埔墟市場買野喎。
      去大埔都唔搵我?
      而家收到電郵通知你我有覆你既留言未?

      刪除
    2. 我喺電郵度回覆咗你,但你似乎收唔到,我再whatsapp 你

      刪除
    3. 電郵真係收唔到。但whatsapp都冇收過

      刪除
  4. 1733你好,

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊各地遊山玩水好去處及講玩、講食、講扮靚、講生活,讓大家分享不同的生活體驗。

    你的網誌十分切合我們網站主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建立一個包含豐富生活資訊的玩樂休閒分享平台,讓一眾志同道合的網友可更輕易獲得寶貴的參考資料。現階段,SeeWide 已擁有超過十萬篇生活攻略,瀏覽量亦超過數十萬。

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結各樣不同的好玩好食生活資訊!

    另外,我們亦設有「稿費」制度,透過發表文章所累積的本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    而我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001

    如有任何查詢, 歡迎電郵至: info@seewide.com

    回覆刪除
  5. 師公, 中秋節快樂 !
    預祝歐遊順風順水 ! 開開心心 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有, 補祝生日快樂 !!!!

      刪除
    2. 好似上年師公係飛機上吃生日蛋糕。

      刪除
    3. Nerissa,コーさん 中秋節快樂啊!
      仲有21日就上機,諗起都好開心架。
      Nerissa,謝謝你的祝福。
      コーさん,唔係上年黎架。不過你都好厲害,過目不忘啊!

      刪除
    4. 係呀,記錯,應該好幾年前。(不過我上年先睇,哈)

      刪除
    5. 都話你好好記性架啦!

      刪除
    6. 祝你中秋節快樂 :)
      向鷹巢方向出發

      刪除
    7. t先生,謝謝你,大家都快樂。
      26號先至飛,而家暫時夢飛翔先啦!

      刪除
  6. 請問在格上台東取車 , 高雄還車要否收費 ?幾多 ?

    回覆刪除
  7. 台東市取車,高雄小港站還車,需加收台幣1,500元。但我說是格上老顧客才可以免收。所以我強力建議你要增取免收附加費呀!
    必要時就話我6月租車都係有此優惠,係我介紹既。

    回覆刪除
  8. 1733你好,請問於Google Map查獲的駕車所需時間和距離,比較你的實際駕駛時間相差遠嗎?時間有冇相差30%?謝謝你!

    回覆刪除
  9. 以我既經驗,google map或在車上用的GPS所顯示的行車時間大多會跟實際情況會有差別,究其原因主要係自己開車會快過規定的時速限制囉。但就唔會有30個%的差別喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好的,唔該曬!
      好幾年前在屏東縣自駕遊,由小港機場自駕到墾丁大街,google map顯示行車時間是1小時35分鐘,但有少少印象實際駕駛咗2小時有多,而且中途沒有停過;現在計劃幾個月後到花東,住金澤居,努力抄襲1733的行程中,多謝曬,哈哈!

      刪除
    2. 行車時間多左?會唔會係塞車呢?或者慢車呢?

      在花蓮住金澤居?正呀,無介紹錯架。

      有大把台灣自駕遊行程畀你參考啦!慢慢睇,唔明白就問。

      刪除
    3. 又係喎,翻睇行車記錄的錄影,係枋山郷附近實施交通管制,有警察檢查站持槍戒備,唔知咩事。

      預祝1733 Happy New Year !!!

      刪除
    4. 又係喎,翻睇行車記錄的錄影,係枋山郷附近實施交通管制,有警察檢查站持槍戒備,唔知咩事。

      預祝1733 Happy New Year !!!

      刪除

有興趣大家互動一下嗎?